✉ info@oranjeverenigingdriemond.nl

april 2021

Beste Dorpsbewoners en vrienden,

Helaas dit jaar nog geen Oranjefeest op het plein, natuurlijk vinden wij dit erg jammer, maar de gezondheid van iedereen gaat boven alles.

Vorig jaar met Koningsdag was het geweldig om te zien dat iedereen druk was met vlaggetjes ophangen en hele straten stonden vol met stoepkrijttekeningen, fantastisch !

Kom op dit jaar laten we Driemond weer Oranje kleuren. Versier uw tuin,  balkon met mooie vlaggetjes, slingers of andere attributen. En versier de stoep met mooie stoepkrijttekeningen.

Doe jij ook mee ?

Voor de jongste een mooie kleurplaat, klik hier, deze kun je inleveren door de kleurplaat in de brievenbus te gooien op het adres: Burgemeester Bletzstraat 45 en doe dit vóὁr 10 mei 2021.

Voor de fietsliefhebbers hebben wij een super leuke fietspuzzeltocht, klik hier. U kunt deze rijden wanneer u wilt, dus kies een heerlijke dag uit.

De antwoorden + een selfie (deze is niet verplicht maar wel leuk) kunt u mailen t/m zondag 9 mei 2021 naar info@oranjeverenigingdriemond.nl.

Op vrijdagavond 14 mei om 20.00 uur zullen we live gaan via Instagram en Facebook en de winnaars bekend maken van de kleurplaat en de fietspuzzeltocht.

Wij wensen iedereen een mooie zonnige Koningsdag!

Oranje vereniging Driemond

Op de hoogte blijven ?

Op facebook en Instagram plaatsen wij foto’s en filmpjes uit het dorp, maar wij zien niet altijd alles bv tijdens fietspuzzeltocht, kleuren van de kleurplaat, versieren tuin/ balkon, Koningsgebakje eten, vlag uithangen etc ….. Wil jij dit met ons delen ? dat kan via Instagram, facebook of een e-mail sturen (e-mail:  info@oranjeverenigingdriemond.nl) Wij zijn benieuwd !

Facebook: @OVDriemond

Instagram: Oranjeverenigingdriemond

23 maart 2020

Beste dorpsbewoners en vrienden van het Oranjefeest,

Zojuist heeft de regering een persconferentie gegeven hierin kwam onder andere naar voren het verbod op alle evenementen en bijeenkomsten verboden tot tenminste 1 juni.

Natuurlijk vinden we het ontzettend jammer, maar de gezondheid van iedereen gaat boven alles.

Zorg goed voor jezelf en voor elkaar 🧡

Tot volgend jaar bij het Oranjefeest “Expeditie Driemond”.

==============================================================

Klik op de poster

Vragen of opgeven kan via info@oranjeverenigingdriemond.nl

Programma Boekje